Sunday, December 25, 2016

Tulemused nähtavad...

Heips, Häid pühi kõigile !!!

Oma hobudega käisime enne jõule veskas.
Raveniga kappasime 105cm 6.ndaks mingi 53st vist :) ja 115 minu vea tõttu pudenes üks latt, aga aadu oli Amazing ! :) like always ;)

Twenty üllatas mind vääägaaa, soojenduse ajal oli mul selline tunne et ta nagu lonkaks vms, üldse ei tahtnud liikuda ja hüppas nii halvasti, koguaeg tuli maha ja üldse turjast ei tõusnud :( Olime treeneriga sellel meelel et sõidan esimesed 3 tõket ära ja kui seal ka ei hüppa hästi siis loobun, ei ole mõtet hobu piinata kui tal valus vms( ei saanudki täpselt aru mis teda häiris/segas, aga noo prei oli meil kallal seega usun et asi oli selles)
Ja noo esimene tõke oli okser ja ossa vana kus pani pauguga üle!! :O Lendasin täitsa lahti sealt ja siis järgmised tõkked olid ka korraliku varuga ja ta nagu reaalselt pingutas ja ei puutunud ühtegi latti kuni 11ndani, siis tuli natuke ligidale. Aga mul oli selline tunne, et ta hüppas endal hinge välja, sest taaa niiiiiii pinguuutaaaasss !!! See oli minu arust meie üks kõige ilusamaid sõite, kus 21 reaalselt hüppas ja pingutas. 125cm ei ole ka enam maalattid ja noo reaalselt mul jäi suu lahti... noo niii tubli!! Saime isegi rosetti ja puha  puhta sõidu eest :) mega õnnelik ..

https://www.youtube.com/watch?v=c63Gw1huTJM


Nüüd saime õiged ravimid ka preile ja juba läheb paremaks, aina paremaks.

No comments:

Post a Comment