Sunday, August 21, 2016

Palju palju palju uudiseid :)

Hei ,
Inimesed on mul soovitnud edasi blogida ,kuna on olnud väga palju muutuseid ...
Niisiis ma viin teid kurssi vahepeal toimunuga.

Esiteks on mul uus hobune  TWENTY-ONE.
Twenty-One (hüüdnimega PEEDU) on 9 aastane ESH. Tema on hobune, kes õpetab mind suurtel kõrgustel võistlema, sest ta on mega pommikindel ja läheb igast asendist takistusest üle , ükskõik kui palju ma seal seljas võimlen/surun/tõmban/kallutan jne :D  Oleme seni teinud küll vähe võistlusi, aga piisavalt et juba temaga üle 125 sõita :)
Esimene võistlus temaga oli 110, aga noo see oli tema jaoks niiiii madal et ta lihtsalt jooksis nendest läbi :D Niisiis otsustasime, et ei ole mõtet nendel madalatel jännata. Hiiumaal juba sõitsime 125 puhtalt (https://www.youtube.com/watch?v=USWp9ofE8zE) ja 130 4kp. Mis oli lihtsalt mega tulemus, minu esimese 130 kohta :)
Video ka 130cm:    https://www.youtube.com/watch?v=cezGKiK_B8g
Nüüd on meil ees Eesti Meistrivõistlused, mida ma väga kardan :D ise ka ei tea miks :D

Teiseks kolisime me oma hobustega teise talli.
Aadu ja Peedu elavad nüüd Kasemäe tallis , mis on minu kodule poole ligidamal kui Kurtna tall.
8km ja autoga sõidab u 8-10 minta aga kurtnasse oli 15km ja üle 15minuti.
Minul on tunne, et hobud täitsa rahul sealse eluga , saavad hästi palju õues olla ja suurel platsil kapata. Pluss seal on pesuboks ja  väga hea pinnasega maneez.
Ma ei taha mitte midagi halba öelda kurtna (kregleni) talli kohta , seal viibitud 3 aastat olid väga head ja sealne seltskond on lihtsalt SUPERR !! Muidugi oli mul kahju sealt lahkuda, aga midagi ei saa teha , otsustavaks sai kodu lähedus ja suurem maneez. Kuna peedu on suur kolakas siis oleks kurtnas kitsaks jäänud talvel :D


Kolmandaks olen ma mega uhke oma suurepärase Aadu üle , kes ka Hiiumaal suurte suksude seas 125cm 4kp sõitis, kahjuks mu närvid ütlesid ülesse ja keerasin ühe okseri ise pekki, aga lihtsalt see hing millega ta hüppab see on uskumatu. Ma mäletan väga hästi kuidas ma kunagi mõtlesin, et raveniga 100cm on juba väga hea kui saame hüpatud puhtalt. Aga nüüd raven pm sõidab 125 puhtalt, kui ma vaid ise teda natukene usaldaksin ja ise käru ei keeraks oleks ta kindel 125 hobune.
Temaga on mul plaan ka Meistrikatele minna aga sõidan temaga väljaspool arvestust.
Seal tuleb siis meie esimene 130 :) Seda ma kardan muidugi rohkem kui peedu 130 :D
 Aadu 125 https://www.youtube.com/watch?v=vPipnlXqutA


Psääh kui hakkasin kirjutama siis tundus et on hullult palju asju mida kirjutada, aga nüüd on kõik meelest läinud :( aga peamised sündmused on siin kirjas.
Jääme siis EMV tulemusi ootama ja kui vähegi võimalik siis tulge meile külla või EMV kaasa elama :)
tsauksplauks




Piltide autor on Celin Lannusalu










No comments:

Post a Comment